Vet hon sin plats?

Okej, ska ta allt från början här.

Min pojkvän sommarjobbade i en by ca 6 mil ifrån staden där vi bor. Lite småtjurig blev jag men visst kul för honom. I slutet av den här sommaren blev han rätt bra vän med en tjej i den här byn.
Kul att han lärt känna folk här iallafall tänkte jag.
När jag kom dit och skulle vara där i 5 dagar så smsade de här två konstant i tre av dessa , sedan sa jag till. Visst om han lärt känna ngn ny så klart att man har mkt kontakt i början. Jag träffade även tjejen och hon är verkligen hur go som helst!

Men samma dag jag åkte hem från byn så va min pojkvän med tjejen samma kväll. inget konstigt för jag vill kunna va med mina killkompisar utan några klagomål. Under den här kvällen hinner tjejen visa både att hon vaxar benen och hur lent det blir och en mobilhållare som sitter på låret a la James Bond tjejer. Jag ville inte klaga för jag vill inte att han ska göra det med mina killkompisar när jag är med dem.
Jag orkar inte bry mig sådär jättemkt mer om den saken men sedan fortsätter hon smsa som besatt till min pojkvän varje dag. Efter två månader fick jag nog och sa till min pojkvän att jag var trött på det så han slutade svara då.

Hon slutade ett tag men i December så fick min pojkvän ett randomsms från ngn tjej. Visade sig vara en kompis till tjejen och att dem skulle "jävlas" med honom. Kan säga att smsen var inte som tjejer i allmänhet "jävlas" på sms.
Detta slutar iaf med att han bestämmer med henne att fira nyår i byn. Jag blev extremt sårad av detta. Han sabbade varenda chans att kunna träffa mig ngn gång under nyår och han valde att va med den tjejen som han vet att jag hatar att han umgås med mest.

Efter nyår lugnar hon ner sig men hon har stenhård koll på när han fyller år och har memorerat det i huvudet. Detta vet jag genom att hon smsade till honom och frågade om det datumet var hans födelsedag. Och idag när hans födelsedag är, vem tror ni inte smsar klockan 1 på natten bara för att gratulera direkt?
Detta kanske inte låter så jäkla illa för er men för mig har hon gått över gränsen och är respektlös som ett jävla as mot mig genom att bete sig som hon gör. Hon ska inte bry sig om min pojkvän så mkt. Ingen annan tjej än jag ska bry sig så mkt om honom!

Hon gick över gränsen när hon smsade till honom som besatt i två månader och nu tål jag inte henne. Jag får en klump i magen och vill bara börja gråta så fort jag får veta att hon hört av sig.
Samtidigt kan jag bli så jäkla sur på min pojkvän för han har liksom låtit henne hålla på hela tiden. Jag tror att han älskar uppmärksamheten han får från henne.
Tro inte att jag på ngt sätt tror att han skulle vara otrogen eller gillar henne för han är inte sådan men tror att han gillar att känna sig uppskattad på något annat håll med.

Detta har sårat mig ngt enormt flera gånger. Först genom att min pojkvän inte la ner med att svara eller lyssnade på vad jag sa. I efterhand har han sagt att han förstår precis vart jag ville komma men att han inte fattade det då.

Och att min pojkvän åkte till "byn" över nyår sårade mig extremt. Han fick ett sms från tjejens kompis som hon helt random hade gett hans nummer och sen börjar de sms och vips, några dagar senare så ska han helt plötsligt dit för att fira nyår. Jag blev ju inte alls misstänksam...

Något mer jag är trött på är att jag måste säga till varje gång jag blir sårad av något. Han kan aldrig tänka själv vad som är rätt i läget. När jag väl säger till honom så då kan han tänka tillbaka och förstå vad jag menar. Jag är trött på att behöva berätta vad som sårar mig för efter ett års förhållande borde han veta vad som är känsligt och vad som inte är känsligt för mig.

Usch och just nu känner jag att jag låter som en jäkla bitterfitta och det är jag säkert när det kommer till detta ämnet och jag överdriver säkert ett jävla massa också. Men vad fan ska jag göra när jag vet att min pojkvän kommer spendera nästa sommar där igen?

Och egentligen gillar jag denna tjejen. När jag träffade henne var hon hur snäll som helst!
Men när tjejer börjar bete sig precis som jag gör mot min pojkvän så blir jag rädd, det är ingen mer än jag som får bete mig på det viset mot honom.

Jag får en klump i magen över känslorna jag har över den här tjejen. Jag vill inte vara en svartsjuk crazy flickvän som ska sätta begränsningar på min pojkvän. Usch varför ska man få så dåligt samvete? Jag vill ju bara se till att ingen annan försöker bli mig för honom.

Nä usch, ska sluta vara sån jäkla bitterfitta mot honom nu för när jag läser detta så inser jag hur töntigt det är.
Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0