Varför blir man aldrig nöjd?

Jag är verkligen aldrig nöjd!

Just nu vill
1. Jag bli smalare.
2. Jag bli snyggare.
3. jag kunna äta nyttigt.
4. Jag bli vig(are).
5. Jag få större/snyggare bröst.
6. Jag få bort min putmage.
7. Jag ha snyggare knän.
8. Jag ha pengar.

Svar:

1. bara att börja köra situps, armhävningar, rygglyft och kissande hunden så kanske jag blir fit för beach 10. Om man bara tog tummen ur röven varje kväll och la 10-15 minuter på detta varje kväll!

2. Okej , kanske inte kan göra så mkt åt snyggare. Snygg är något man är naturligt. Jag vill inte vara snygg ifall jag måste lägga 2 timmar om dagen på detta. Jaja , jag kan nöja mig med att vara en medelmåtta.

3. Min kost består just nu utav bullens varmkorv ungefär. och rostade mackor med! Jag är beroende av chips och köper godis eller cola i skolan varje dag. Inte bra! Jag önskar jag hade självkontrollen att kunna äta äckliga (men nyttiga) saker utan att spy upp det.

4. Okej, jag kanske redan är lite vig. Men jag är ingenting om man jämför med alla dem på typ so you think you can dance. Det är precis samma sak här som på nr 1. Om jag la en kvart varje dag på att stretcha så hade det gjort sjukt mkt! Jag vill kunna gå ner i split, kunna göra en sidekick och en massa annat!

5. Okej storleken bryr jag mig inte särskilt mkt om men hade gärna haft rundare bröst, mina är så totalt orunda så jag kan inte ens få push-up med dem. Och nej jag vill inte se ut som en fjortis men ibland kan det vara snyggt om man ser att det finns något där

6. Samma svar som fråga 1. Jag måste bara ta tummen ur röven och se till att göra något åt det för det är bara jag som kan göra det.

7. Detta låter nog sjukt för många men jag vill ha lite "benigare" knän. Tycker det ser oerhört kvinnligt ut och vill med ha kvinnliga knän

8.Skulle inte ni några få bloggläsare bli typ 20 000 fler så skulle jag kunna få ut lite extrapengar på den här bloggen varje månad. Hade varit awesome! Men har iallafall skickat in intresseanmälan till McDonalds nu och så får jag ett mail när ett jobb blir öppet här i min stad + att jag ska skicka in ett CV till en butik i stan med.

Om detta ville rätta till sig hade mitt liv varit perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0