sjuk!

Att ligga hemma och vara sjuk är nog det värsta som finns!
de senaste två dagarna har jag legat här hemma och gjort absolut ingenting. Idag tänkte jag vara lite snäll mot mig själv och cykla iväg och köpa frallor. Men cykelvägen dit var så otroligt ansträngande för lungorna så min hosta har blivit mycket värre och min aptit försvann direkt!
Jag saknar mina vänner, jag saknar skolan, jag saknar dansen och framförallt saknar jag min pojkvän! Det enda jag vill göra just nu är att krypa ihop i hans famn och bara bli frisk. Skulle egentligen sova hos honom inatt men lär ju inte bli så.
Jag saknar umgänget. Jag saknar att ha ngn att prata med och att träffa folk. Igår ringde jag min mamma och vi snackade i typ en halvtimme, hade verkligen behov av att snacka med ngn och då hade jag bara varit hemma en dag.
Nä usch. nu ska jag kolla lite two and a half men och försöka hosta upp mina lungor.
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0