återigen varför nöjer man sig inte?

Jag börjar bli lite frustrerad!
Allt är perfekt just nu.
Jag har världens bästa pojkvän och inga problem alls där.
Har en awesome relation till mina kompisar. Har många kompisar och umgås med de som jag känner för att va med i för stunden.
Jag har inga problem hemma. Inga bråk eller fejder men någon där heller.
Min klass är underbar och skolan går ganska smärtfritt just nu.
Trots att allt detta är så bra nu så går jag runt och är tjurig hela tiden! Speciellt på morgonen. Jag skulle ärligt talat kunna döda någon på morgnarna! Jag har verkligen noll problem i mitt liv och ändå är jag inte nöjd. Ändå är jag tjurig mot alla i min närhet.
Börjar bli så jäkla trött på mig själv. Det är säkert min PMS som härjar just nu men isf är jag så jävla trött på den för vill inte vara tjurig varje månad!
Var bara detta jag ville få ut.
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0