1 år! <3

Ska ikväll gå ut och äta middag och gå på bio med min pojkvän. Vi firar 1 år tillsammans!:) 
Egentligen är det imorgon men firar idag dels för att jag opereras i munnen imorgon och inte så mysigt med mat och popcorn i munnen då och dels så har min träningsnarkoman till pojkvän fotbollsträning.
Men 1 år känns helt sjukt!
Det kändes som om det var igår vi träffade för första gången men sen kan jag inte komma på hur mitt liv såg ut innan jag träffade honom.

Wow, ett år. Det känns som en evighet!
Det roligaste är att jag kan verkligen inte tröttna på min pojkvän heller. Vi träffas nästan varje dag + att vi ses ibland i skolan. Jag är verkligen galet kär i honom. Allt är perfekt. Vi har extremt kul ihop, vi trivs med varandras familjer, vi bråkar ibland men istället för att se det som att kärleken försvinner så stärker det oss och vi har underbart sex!
Vad mer kan man begära?

Känslan när han håller om mig är underbar. Jag blir så extremt lycklig! Han är verkligen den enda jag vill ha och att vara otrogen eller riskera detta förhållandet skulle jag aldrig göra.

Jag hoppas verkligen att våra känslor för varann aldrig försvinner för med honom vill jag bli lugn. Jag vill skaffa hus och hund (barn är jag inte övertygad om än). Jag har aldrig känt så tidigare och innan jag träffade min pojkvän var jag extremt inställd på att aldrig gifta mig eller bli för bunden med en kille.

Och vid såna här tillfällen så blir jag lite ledsen på att jag inte är vidare duktig på att skriva, får inte alls ut det jag känner via skrift och blir så sjukt frustrerad just nu för det finns så mkt att berätta men får helt enkelt inte ut det så jag kör på detta och hoppas att ni sett lite av min kärlek iaf!

4 Februari 2009 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0